fredag, december 03, 2010

Pressrunda!


Jag har spenderat min senaste vecka med att sitta och vara allmänt tomtenöjd över Kerubfesten i helgen. Vi har fått några delar press, i princip varenda tidning i uppsala (förutom dagen, hö hö). Och här är listan:

Uppsala Nya Tidning

Uppsala Fria Tidning

18 Minuter

Uppsalatidningen

En grej jag tänkte passa på att påminna om efter att ha läst UNT's rescension: Det har inte riktigt gått fram: Utställningen kommer att fortsätta byggas på under utställningsperioden, fler verk kommer att tillkomma, och några kommer att flyttas, och geggas om lite. Tanken är att utställningen kommer att kännas mer organisk, lite pulserande och rörlig.

Annars är jag tokigt nöjd, och glad över att så många kom. Hoppas det här bara är startskottet för ännu fler liknande utställningar i uppsala.

Så: om du inte dykt upp än, så är utställningen uppe till den åttonde januari! PUSS!

(ps: om jag glömt någon artikel, skriv!)

2 kommentarer:

Fred sa...

Artikeln i Uppsalatidningen: http://viewer.zmags.com/publication/ccfcdf6a#/ccfcdf6a/40

Kolb sa...

Tackar!